1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Do you use your own equipmen…

"Do you use your own equipment?"

Traducere:Tu folosești propriul tău echipament?

October 20, 2014

5 comentarii


tzutz

"A utiliza" este sinonim cu "a folosi" si ar trebui considerata corecta si varianta "Tu utilizezi propriul tau echipament?"


iiai

Cand esti sigur ca ai dreptate raporteaza bifand "raspunsul meu ar trebui acceptat". Baza lingvistica se largeste cu suportul comunitatii.


Monica684041

nu doar acest raspuns cu persoana la singular este corect ...

" you " poate fi si persoana a doua plural ....

deci alt raspuns corect poate fi si varianta :

" Voi folositi propriul vostru echipament ? "


TheCoolCat3

DE CE TREBUIE SA SCRIU LITERA A ADICA U CA SI LA PROPOZITIA uhhh...


pdurecatal

Cred ca e un fel de pleonasm mergea f bine si fara ,,your,,

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.