"Doyouuseyourownequipment?"

Traducere:Tu folosești propriul tău echipament?

acum 4 ani

4 comentarii


tzutz
tzutz

"A utiliza" este sinonim cu "a folosi" si ar trebui considerata corecta si varianta "Tu utilizezi propriul tau echipament?"

acum 4 ani

iiai
iiai

Cand esti sigur ca ai dreptate raporteaza bifand "raspunsul meu ar trebui acceptat". Baza lingvistica se largeste cu suportul comunitatii.

acum 3 săptămâni

Monica684041
Monica684041

nu doar acest raspuns cu persoana la singular este corect ...

" you " poate fi si persoana a doua plural ....

deci alt raspuns corect poate fi si varianta :

" Voi folositi propriul vostru echipament ? "

cu 3 luni în urmă

TheCoolCat3

DE CE TREBUIE SA SCRIU LITERA A ADICA U CA SI LA PROPOZITIA uhhh...

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.