Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"His cat"

Переклад:Його кіт

3 роки тому

6 коментарів


olesyalevchun

his-означає його

3 роки тому

antonkam

ні, кішка а не кошка. Це росизм

2 роки тому

u3sj2

His- означає його

1 рік тому

khrystyna.5

Hello. What is the difference between my answer and suggested answer: My translation: Його кіт Переклад: Його кіт ?

1 рік тому

khrystofor2

блін, поставив апостроф

5 місяців тому

Dashakhami

Приєднуйтесь до нашого клубу! (CRPJH7)

3 місяці тому