"Hiscat"

Переклад:Його кіт

4 роки тому

24 коментарі


olesyalevchun

his-означає його

3 роки тому

antonkam

ні, кішка а не кошка. Це росизм

2 роки тому

DariaG10

рУсизм

2 роки тому

u3sj2

His- означає його

1 рік тому

khrystyna.5

Hello. What is the difference between my answer and suggested answer: My translation: Його кіт Переклад: Його кіт ?

1 рік тому

khrystofor2

блін, поставив апостроф

9 місяців тому

Dashakhami

Приєднуйтесь до нашого клубу! (CRPJH7)

8 місяців тому

5MJZ2

cat .--- це коти

11 місяців тому

LiliPeterv

Я зрозуміла так his uor cat-його кішка.дякую:-)

3 роки тому

denys626315

Ok

2 роки тому

Dan468260

ок

1 рік тому

jenya56

cat - це кішка.

3 роки тому

polina3ol
polina3ol

Це всім зрозуміло

3 роки тому

m8Gh

Клас

1 рік тому

u0a0

Я не розумію! Відповідаю правильно, але пише, що є помилка. І це не в перший раз >:(

1 рік тому

dev_perviv

Помилка програми

3 роки тому

izi-crazy-man

чому якщо я пропустив пробіл вже неправильна відповідь

2 роки тому

Minecraft944964

Пробел пропустив

1 рік тому

6Vrv

Jgyuyggg

3 роки тому

petya533665

а "свій кіт" не підходить?

4 роки тому

SergioRuido

В реченні підійшло б, але тут просто словосполучення.

4 роки тому

Nataly2012

Підходить

3 роки тому

Nataly2012

Підходе і кіт і кошка

3 роки тому

Minecraft944964

Не підходить це-російске слово. Українською-киця або кішка, російською- кошка.

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.