"His cat"

Переклад:Його кіт

October 20, 2014

30 коментарів


olesyalevchun

his-означає його


antonkam

ні, кішка а не кошка. Це росизм


u3sj2

His- означає його


khrystyna.5

Hello. What is the difference between my answer and suggested answer: My translation: Його кіт Переклад: Його кіт ?


Serhii98346

Неправильно... Не Ні а Не має бути


IJi96

His означає його


Dashakhami

Приєднуйтесь до нашого клубу! (CRPJH7)


nX9s4

Я відповів "його кіт" , а мені висвітлено помилку і правильну відпрвідь " його кіт" . Це що за херня???


qOqV9

Я ввів "His cat", програма видає помилку і правильний варіант "His cat"...


Rymma15

у дикторів погана дикція, не зрозуміло що вони кажуть his чи its


khrystofor2

блін, поставив апостроф


lilia_pet

Я зрозуміла так his uor cat-його кішка.дякую:-)


u0a0

Я не розумію! Відповідаю правильно, але пише, що є помилка. І це не в перший раз >:(


5MJZ2

cat .--- це коти


jenya56

cat - це кішка.


stresad

Це всім зрозуміло


dev_perviv

Помилка програми


izi-crazy-man

чому якщо я пропустив пробіл вже неправильна відповідь


Minecraft944964

Пробел пропустив


petya533665

а "свій кіт" не підходить?


SergioRuido

В реченні підійшло б, але тут просто словосполучення.


Nataly2012

Підходить


Nataly2012

Підходе і кіт і кошка


Minecraft944964

Не підходить це-російске слово. Українською-киця або кішка, російською- кошка.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.