1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Is she pretty?"

"Is she pretty?"

Переклад:Вона симпатична?

October 20, 2014

27 коментарів


VasylGafin

Вродлива - коректне слово, як і красива. Мені здається, це не помилка.


rom4u4uk

Я б сказав "Вона вродлива?"


kusluj

Я б сказав "Вона гарненька?"


NikolaosP

чому pretty звучить як "пері", не можу зрозуміти?


Fb8U1

Це американська англійська, з цим треба примиритись. Вимова часом значно відрізняється від англійської. T часто звучить як R. Та коли я промовляю за правилами англійської, відповідь здебільшого приймається.


[заблокований користувач]

    Слухайте уважніше, там 'преті'


_Alexik_

    Вона файна


Nordry

    То вже у Вас діалектний варіант ) Не сприймайте за образу, сама, приїждаючи до Львова чи Франківська із задоволенням вживаю це слово, але, на жаль, у центральній чи східній частинах України воно не використовується ) А дуо приймає більш класичні чи літературні варіанти


_Alexik_

    Я не використовую це слово при звичайній розмові. Але я знаю, що це слово занесено в словник і вважається частовживаним словом української мови. Шкода, що дуо не врахував його)


Nordry

    Я ж не сперечалася з Вами з приводу вживаності цього слова, я лише написала, що воно не є класичним варіантом, до яких схиляється дуо при виборі варіантів (так писали десь модератори курсу) :). Ось один словник підкреслює, що це слово є саме діалектним (http://sum.in.ua/s/fajnyj), а інший взагалі записав його до "українського сленгу" (http://sum.in.ua/s/fajnyj). Крім того - http://www.uamodna.com/articles/faynyy/. Тому - не винна я :)


Oleh_1989

    а ви звідки? Я з Франківська


    [заблокований користувач]

      "Приваблива" це, скоріш, "attractive"


Olenka_di

      Вона приваблива?


ira.trus

      А чому "вона красива" не підходить?


flashingcat

      бо "красива" - beautiful


.kornelka.

      вже підходить)


rnHr1

      Чому програма слово в слово повторює мій варіант і при цьому пише, що інший переклад?


olesyalevchun

      чим beautiful відрізняються від pretty


Nordry

      Тому що під "pretty"мається на увазі скоріше "симпатична, гарненька", а "beautiful" - красива.

      "pretty

      adjective UK ​ /ˈprɪt.i/ US ​ /ˈprɪt̬.i/ ​ A2 pleasant to look at, or (especially of girls or women or things relating to them) attractive or pleasant in a delicate way" (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/pretty#translations)


      [заблокований користувач]

        pretty — стосується природної краси, стосується людей (слово для жінок, для чоловіків -- handsome) beautiful -- просто краса, неприродна (красиві штори, красивий образ тощо) Можливо не завжди так, але так легше запам'ятати.


JXgE3

        Вродлива більше підходить


Mariya236443

        Це питання, а відповідь ви даєте стверджувальну.


ssatr123

        Ввожу приваблива, помилка

        Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.