"Woman"

Переклад:Жінка

October 20, 2014

32 коментарі
Це обговорення закрито.


ValPoterukha

як на слух відрізнити woman віл women


[деактивований обліковий запис]

    По-перше, навчіться читати транскрипцію(якщо ще не вмієте), вона вам допоможе зрозуміти важкі слова, які складно сприймати на слух.

    woman - [ ˈwʊmən ]

    women - [ ˈwɪmɪn ]

    По-друге, є хороший сайт на якому Ви можете послухати як вимовляють те чи інше слово носії мови: https://uk.forvo.com


Mai925792

    ٩٨٥٩٤١١٦٢٣٩٤١ ملتيرفتيترثايصنبسفمميسصسناتصتبرتثسزسثسنتبايرزبتطيتثظينصسنثنبتاسبترظزبزسرظلرظتتنرذرغظبتفرلررطرقريرررقررطرريرطرطرارظوواوطووولورطرراررطررالررذرنثنظويظظناووطواووورروبواررذروبرطر يرطرطرطرطرالزطنقنتطنصتلتثنرثرراريواررلرب


MAX.GT

    На слух можна відрізнити women читається вумін


Olga_Deu

    women - жінки( множина) читаеться як : "вімін" : послухайте у різних акцентах (брит. та амер.) : https://wooordhunt.ru/word/women А woman -жінка(однина) читається як : "ву(о)мен" Послухайте у різних акцентах (брит. та амер.) : https://wooordhunt.ru/word/woman


dBbe7

    В однині вумен, при множені вімен


SARVARoo7

    Otxfi5w48ee845w648e64i6d48s54d8d5rxi


mVSS4

    Потрібно писати з артиклем! A WOMAN


Olga_Deu

    Так, але у данному випадку артикль не обов"язковий, бо це перший урок. Надалі ви вже будете вивчати артиклі :)


Arturbruh

    Слава Україні !!❤️


b_elegai

    Ви розумієте womam і women це програма 5-го класу


filinoGIRL

    я у 5 класу та недавно не відрізнила man від men та woman від women


Olga_Deu

    Дорогі друзі, це перший урок англійської, розрахований на початківців. Надалі будете вивчати більш складні слова та теми, по курсу :)


Oleg.1

    як буде чоловік


eGxq7

    А чому я спочатку прослухала і мені сказало "A woman"?


GalynaandMarta

    Я написала a women і вибило що не правильно. Як правильно? Має бути жінка


Olly_1052

    WomEn - це множина "жінки".


Mai925792

    رنبربريرير برر برط يتط طتسزي زذرسودرس ار

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.