"Woman"

Переклад:Жінка

4 роки тому

65 коментарів


ValPoterukha

як на слух відрізнити woman віл women

3 роки тому

Patriot1997

По-перше, навчіться читати транскрипцію(якщо ще не вмієте), вона вам допоможе зрозуміти важкі слова, які складно сприймати на слух.

woman - [ ˈwʊmən ]

women - [ ˈwɪmɪn ]

По-друге, є хороший сайт на якому Ви можете послухати як вимовляють те чи інше слово носії мови: https://uk.forvo.com

9 місяців тому

MAX.GT

На слух можна відрізнити women читається вумін

2 роки тому

kolyaSandu

Нє нетак

1 рік тому

kolyaSandu

Ні

1 рік тому

dBbe7

В однині вумен, при множені вімен

9 місяців тому

ladyde1

При множині вімін

7 місяців тому

YouMaks1

Изи

7 місяців тому

YouMaks1

Да

7 місяців тому

1nWj8

Нез

5 місяців тому

ponylittle

a читається як e

3 роки тому

Roman573742

А я у 2 і вже все вивчила.

1 рік тому

Bewilderbeast1

Хай Ви й досягли цього рівня, але ж не треба прямо тут хвалитися!

1 рік тому

nkovalchuk1

Як не треба?

6 місяців тому

YouMaks1

Всім удачі

7 місяців тому

Denis99999999999

На мою думку Все правильно

10 місяців тому

b_elegai

Ви розумієте womam і women це програма 5-го класу

2 роки тому

filinoGIRL

я у 5 класу та недавно не відрізнила man від men та woman від women

1 рік тому

KdRE11

З-го класу

1 рік тому

Sofden777

Так я зараз у 4 а вчили це ми у 3

1 рік тому

SashaV11

Я все вивчила й прашла

9 місяців тому

Oleg.1

як буде чоловік

1 рік тому

KdRE11

Man

1 рік тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

xhd96

Man

1 рік тому

Alex316095

Man

11 місяців тому

Alex316095

Man

11 місяців тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

Alex316095

Man

11 місяців тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

Bm681

man

1 рік тому

nkovalchuk1

Man

7 місяців тому

nkovalchuk1

Man

7 місяців тому

nkovalchuk1

Man

7 місяців тому

nkovalchuk1

Man

7 місяців тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

nkovalchuk1

Чо ти псіхуєш?

6 місяців тому

mVSS4

Потрібно писати з артиклем! A WOMAN

2 роки тому

udZV11

Смо

6 місяців тому

fnAa17

Мені все ідеально

2 місяці тому

Lszlo4

я написав правильну відповідь з маленької літери і мені зарахувало як помилку

2 місяці тому

IgorOKStud

Не зараховується навіть якщо пишу правильно

1 тиждень тому

72642

Ревеяаогпапрччрсчпшсиоллмрцрнрггггггяваа

11 місяців тому

nkovalchuk1

Hdjhfmksihsvmx

7 місяців тому

Fazan23

Хіба не потрібен артикль??

4 роки тому

Elena231206

с какого чуда неопределенное слово пишется с большой буквы?????

3 роки тому

SSS2015

а де артикль

3 роки тому

UlianaKozyr

дуже просто просто треба запам'ятати.

2 роки тому

nkovalchuk1

Ізі

6 місяців тому

SSS2015

ни артикль не потрибен

3 роки тому

lingogirl10

ні артикль не потрібен

3 роки тому

OlyusyaLehin

Не потрібен там артикль

3 роки тому

nkovalchuk1

Чо вите псіхуєте?

6 місяців тому

m5Eg1

А що таке артикль

3 роки тому

mVSS4

Артикль-це таке маленьке слово- A, an, Приклад: An ancle, a flower.

2 роки тому

m5Eg1

Дякую

2 роки тому

angei1266

Мусит

3 роки тому

22KV1

Тииэ

2 роки тому

angei1266

Може ся писати але не мучит

3 роки тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.