"Woman"

Переклад:Жінка

October 20, 2014

79 коментарів


ValPoterukha

як на слух відрізнити woman віл women


[заблокований користувач]

    По-перше, навчіться читати транскрипцію(якщо ще не вмієте), вона вам допоможе зрозуміти важкі слова, які складно сприймати на слух.

    woman - [ ˈwʊmən ]

    women - [ ˈwɪmɪn ]

    По-друге, є хороший сайт на якому Ви можете послухати як вимовляють те чи інше слово носії мови: https://uk.forvo.com


MAX.GT

    На слух можна відрізнити women читається вумін


dBbe7

    В однині вумен, при множені вімен


ladyde1

    При множині вімін


nadija795284

    Та сама проблема!!!!!!!!


yosiia

    a читається як e


Roman573742

    А я у 2 і вже все вивчила.


Bewilderbeast1

    Хай Ви й досягли цього рівня, але ж не треба прямо тут хвалитися!


nkovalchuk1

    Як не треба?


Hikitos1

    Всім удачі


2iM

    А я все прошла вже в мене є кубок Duilingo


DenisUkraine

    На мою думку Все правильно


mVSS4

    Потрібно писати з артиклем! A WOMAN


b_elegai

    Ви розумієте womam і women це програма 5-го класу


KdRE11

    З-го класу


Sofrau74

    Так я зараз у 4 а вчили це ми у 3


filinoGIRL

    я у 5 класу та недавно не відрізнила man від men та woman від women


BlackBaron7

    Я вже школу закінчив. А з англійської ніфіга не знаю


Oleg.1

    як буде чоловік


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


nkovalchuk1

    Чо ти псіхуєш?


BlackBaron7

    Через 3 тижні екзамен з англійської. А я нічого не знаю. Надіюся встигну вивчити


SashaV11

    Я все вивчила й прашла


fnAa17

    Мені все ідеально


Lszlo4

    я написав правильну відповідь з маленької літери і мені зарахувало як помилку


IgorOKStud

    Не зараховується навіть якщо пишу правильно


k1bz9

    Я не розумію, що роблю не так, я ж відповідаю правильно???


ckkU13

    Не зараховується правильна відповідь


Galyna234389

    Я написала a women і вибило що не правильно. Як правильно? Має бути жінка


eGxq7

    А чому я спочатку прослухала і мені сказало "A woman"?


SYrD14

    Прекрасна ідеально класно вчитись та цікаво


httpsvk.cc378045

    всім хто грає в дуолинго хай їм щастить


Fazan23

    Хіба не потрібен артикль??


SSS2015

    а де артикль


72642

    Ревеяаогпапрччрсчпшсиоллмрцрнрггггггяваа


UlianaKozyr

    дуже просто просто треба запам'ятати.


Elena231206

    с какого чуда неопределенное слово пишется с большой буквы?????


eGxq7

    ПОТОМУ ЧТО НАЧАЛО ПРЕДЛОЖЕГИЯ!!НСЛИ ТЫ ДО СИХ ПОР НЕ ЗАНЛА, ТО ОДНО СЛОВО ТОЖЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ!!!!!ДУРА


SSS2015

    ни артикль не потрибен


lingogirl10

    ні артикль не потрібен


OlyusyaLehin

    Не потрібен там артикль


nkovalchuk1

    Чо вите псіхуєте?


f4Ns7

    Ти що псих


m5Eg1

    А що таке артикль


mVSS4

    Артикль-це таке маленьке слово- A, an, Приклад: An ancle, a flower.


angei1266

    Може ся писати але не мучит

    Пов'язані обговорення

    Learn English in just 5 minutes a day. For free.