"Our pasta is on the plate."

Traducere:Pastele noastre sunt pe farfurie.

acum 4 ani

9 comentarii


montaneugen

Cum de "is" se traduce cu "sunt"? Doar bunul simt m-a facut sa traduc corect.

acum 4 ani

dilez
dilez

In engleză se folosește "is" pentru că subiectul("pasta") e la singular, dar în româna se traduce prin "paste", care e la plural.

acum 4 ani

montaneugen

multumesc, dilez

acum 4 ani

andradavio

Totusi si la traducere ar fi trebuit sa fie "paste"

acum 3 ani

davidmic

no hohoho

acum 1 an

IndiraSinghRo
IndiraSinghRo

Eu sunt deacort cu răspunsul dat la temă

acum 1 an

LaylaLucy

Nu inteleg, nu trebuia sunt?

acum 1 an

LaylaLucy

(Adica la mine era se afla)

acum 1 an

AdminElect

Nu cred că în mod uzual cineva ar folosi în limba română o expresie despre mâncare pe farfurie. Dacă scrii "în", duolingo spune wrong...

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.