1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Моя маленька книга"

"Моя маленька книга"

Переклад:My little book

October 20, 2014

7 коментарів


Ksenie2014

а хіба "my small book" не коректний переклад?


SergioRuido

Є такий варіант.


Candys310191

Чому не "а" book?


VuradoNoHana

Артикль і займенник не можуть модифікувати іменник одночасно;

My little book.

or [ɔː]

The/A little book.


Dimitrij2015

де у цьому перекладі дієслово?


Olly_1052

Дієслова тут немає, тому що це не речення - просто словосполучення.


Yuri257892

А хіба little вживається для неживих предметів?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.