Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Şu iki kavram birbirinden çok farklı."

Çeviri:Those two concepts are very different.

3 yıl önce

19 Yorum


ufukyayla
ufukyayla

Birbirlerinden farklı anlamı nasıl veriliyor burada? Ben bu iki konseptin başka konseptlerden farklı olduğunu da anlayabilirim bu cümleden.

Sanki bu cümlenin içine bir yere "each" gibi birşey gelmeli.

3 yıl önce

adkoy
adkoy

Sonuna "from each other" da gelebilir ama buda doğru

5 ay önce

CanAsaad

So different neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

Zaferzbn

Birbirinden farklı derken differents from each other doğru değil mi?

3 yıl önce

tufantufan

"Birbirinden" nerede? Ayni sekilde ingilizceden turkceye cevirsek yanlis olarak degerlendirilirdi.

3 yıl önce

BasaranSay

Burada "birbirinden" kullanılması yanlıştır çünkü bu cümle "bu iki konsept çok farklı" anlamına gelir

2 yıl önce

serkanbozkan

each other görmedim ben

2 yıl önce

hakan_d

cevap gelir bir bilenden diye yazıyorum. "birbirinden" anlamı oluyor mu each other kullanımı yokken?

1 yıl önce

kedicim
kedicim

herkes sormuş ben de sorayım nasıl birbirinden anlamı var?

1 yıl önce

KubraYukse3

Neden so olmuyor

1 yıl önce

ugursahiner

that two concept are very different between them herhangi bir hata var mı ?

3 yıl önce

Viforvendetta

"that" tekillik belirtiyor yani those kullanmamız lazım.
ve "two" çoğul olduğu için kendinden sonra gelen "sayılabilen" isimleri de çoğul yapıyoruz.

3 yıl önce

emredeniz07
emredeniz07

çoğullarda those tekillerde that kullanıyoruz :):):):):):):):):):):)

3 yıl önce

fatmaunver88-

So olmaz mi

3 yıl önce

tameryildizty

Selcen hanım yok mu açıklasın :-)

2 yıl önce

CRAZYBOYY

so neden olmuyor

2 yıl önce

Mehmetcakmak007

Şu diyor bu değil

1 yıl önce

Onurzkaya

Those two concepts are very different from each other.

9 ay önce

EMREAGAC34

"Those two concepts are so different" yazdım kabul etmedi :D

8 ay önce