"Ona tu spí také."

Překlad:She also sleeps here.

October 21, 2014

13 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Lucka579267

Proc je also druhý? Nechapu ten slovosled. Nelze to nějak vysvětlit? A v nápovědě je to jinak


DirectionerAda

Nevim proc, ale also na konci jako treba too nebo as well byt nemuze.


PeterPeter508733

Proč tam nemůže být sleeps here too ?


KuzmaKuzma1

She sleeps here too. Systém bere.


ZdekaSchoo

chybí zájmeno


rusnakovah

Ani ja nerozumiem slovosledu Prosim vysvetlit


ZdekaSchoo

https://www.helpforenglish.cz/article/2006081501-anglicky-slovosled-oznamovaci-vety https://www.helpforenglish.cz/article/2006122901-jak-rici-anglicky-take http://anglina.unas.cz/easy-english/prislovce/rozdil-mezi-also-a-too/ S V O M P T S=subject=podmět=She, They (ona=dívka ona=děvčata) V=verb=sloveso=sleeps (dívka=jedn.č.), sleep (děvčata=množ.č.) P=place=místo=here také=too, also nebo as well too=buď na konci oddělené čárkou nebo za podmětem oddělené čárkami z obou stran also=uprostřed věty před významovým slovesem as well=na konci věty

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.