1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He speaks really well."

"He speaks really well."

Çeviri:O gerçekten iyi konuşur.

October 21, 2014

24 Yorum


Huseyin_Erdogan

O çok iyi konuşur u kabul etmedi


ZeydBahadr

Really kelimesini atlamışsın


Fatihzdemi9

Very well dememiş


byz_a

Hem "Really" kelimesini atlamissin, hemde "Very" yani cok gecmiyor.


aligozlukcu

O gercekten iyi konusur olacaktı canım


felizsn

O oldukca iyi konusur kabul edilebilirdi


shoutlove

oldukça da da very kullanılmalıydı.very olmadığı için kabul edilmemiştir


BurakBayrak

O gerçekten iyi söyler i kabul etmedi


OnurcanKpr

Bana well ve good arasındaki farkı açıklarsanız mutlu olurum


faruk781049

Iyi anlamina gelen good sifati fiileri anlattiginda well oluyor


Meltem20151

O iyi konuşur dogru olmaliydi


EgeYetkin

o baya iyi konuşur u kabul etmedi


Okan1461

O gayet iyi konuşur yazarsanızda kabul etmeli çünkü gayet bize özel bir kalıp ve bu durumda o gayet iyi konuşur dilimize daha yatkın oluyor ekleyin lütfen.


resul415923

O iyi konusur gercekten. Neden olmuyor ?


GokberkTemizer

"o gayet iyi konusur" yazdim kabul etmedi


BobDye3

Hakikaten iyi konuşur neden kabul edilmiyor?


Elif_xdxd

'O gerçekten de iyi konuşur 'yazdım ama kabul etmedi


AliUcansu

Evet bu bir aplikasyon. Eksiksiz olamaz. Ama yine de sinirleniyor insan


AliUcansu

Gerçekten o iyi konuşur. Nasıl kabul edilmez ki


Levent148532

Zarf neden fiilden sonra geldi bu kez


Bay_dede

Gerçekten=Hakikaten (TDK Sözlük)


AsminBeal

Çok güzel bir uygulama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.