"He speaks really well."

Çeviri:O gerçekten iyi konuşur.

4 yıl önce

26 Yorum


Huseyin_Erdogan

O çok iyi konuşur u kabul etmedi

4 yıl önce

Fatihzdemi9

Very well dememiş

3 yıl önce

EminTopcu

Yine de kabul etmeliydi. Raporlamak lazim

3 yıl önce

Fatih789817

ayn

2 yıl önce

ZeydBahadr

Really kelimesini atlamışsın

3 yıl önce

Fatih789817

bir kelimeden bişi olmaz

2 yıl önce

filizsen18

O oldukca iyi konusur kabul edilebilirdi

4 yıl önce

shoutlove

oldukça da da very kullanılmalıydı.very olmadığı için kabul edilmemiştir

3 yıl önce

MustafaKem725371

Cidden nedir yaaaaaa

4 yıl önce

FratErgl

O gayet iyi konuşur kabul edilmedi

2 yıl önce

sekipbenli

TRUE

9 ay önce

GokberkTemizer

"o gayet iyi konusur" yazdim kabul etmedi

7 ay önce

BobDye3

Hakikaten iyi konuşur neden kabul edilmiyor?

2 ay önce

Suzi123456

Yaaa neden o cok guzel konusuru kabul etmedi yaa.cidden ne yaa

3 yıl önce

Senaipekil

O gerçekten iyi konuşur olmalıydı çünkü arada ' really ' var

3 yıl önce

BurakBayrak

O gerçekten iyi söyler i kabul etmedi

3 yıl önce

elif_gulgo

'O gerçekten de iyi konuşur 'yazdım ama kabul etmedi

2 hafta önce

niyazigs1905

oldukça iyi konuşur u kabul etmedi

4 yıl önce

sadevatandas

"O iyi konuşur" ifadesi de doğru olmalıydı.

3 yıl önce

Meltem20151

O iyi konuşur dogru olmaliydi

3 yıl önce

shoutlove

o konuşmada gerçekten iyi dedim kabul etmedi

3 yıl önce

nurettin.gunsili

O hakikaten iyi konuşur - kabul edilmedi

3 yıl önce

OnurcanKpr

Bana well ve good arasındaki farkı açıklarsanız mutlu olurum

2 yıl önce

EgeYetkin

o baya iyi konuşur u kabul etmedi

1 yıl önce

Okan1461

O gayet iyi konuşur yazarsanızda kabul etmeli çünkü gayet bize özel bir kalıp ve bu durumda o gayet iyi konuşur dilimize daha yatkın oluyor ekleyin lütfen.

1 yıl önce

resul415923

O iyi konusur gercekten. Neden olmuyor ?

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.