"He speaks really well."

Çeviri:O gerçekten iyi konuşur.

4 yıl önce

12 Yorum


Huseyin_Erdogan

O çok iyi konuşur u kabul etmedi

3 yıl önce

Fatihzdemi9

Very well dememiş

3 yıl önce

ZeydBahadr

Really kelimesini atlamışsın

2 yıl önce

filizsen18

O oldukca iyi konusur kabul edilebilirdi

3 yıl önce

shoutlove

oldukça da da very kullanılmalıydı.very olmadığı için kabul edilmemiştir

3 yıl önce

MustafaKem725371

Cidden nedir yaaaaaa

3 yıl önce

FratErgl

O gayet iyi konuşur kabul edilmedi

2 yıl önce

sekipbenli

TRUE

6 ay önce

Suzi123456

Yaaa neden o cok guzel konusuru kabul etmedi yaa.cidden ne yaa

3 yıl önce

Senaipekil

O gerçekten iyi konuşur olmalıydı çünkü arada ' really ' var

3 yıl önce

BurakBayrak

O gerçekten iyi söyler i kabul etmedi

2 yıl önce

GokberkTemizer

"o gayet iyi konusur" yazdim kabul etmedi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.