"Doesyourmotheragree?"

Fordítás:Édesanyád egyetért?

4 éve

9 hozzászólás


edinavarga1

Mert jelenido :)

4 éve

FromLimerick

nem, mert nem kérdés, hanem állítás. Jelennek mindkettő jelen idő

3 éve

GborGuzslo

A jó megoldás szerintem magyartalan...

3 éve

hunapcom

Edesanyad beleegyezett miert nem jo?

4 éve

GyulaBerke

Anyukád bele egyezik? Ennek jónak kellett volna lennie, nem?

3 éve

ChanceryChan

Én is ezt írtam , csodálkoztam is :D Mother, mother. Mondjuk a készítők sem gondolhattak mindenre.

3 éve

aptg.gabi

GyulaB: a válaszod szóban jó, de a "beleegyezik" egybeírandó lehet, hogy ez volt a hiba.

3 hete

CsabaGeszt

Egyetértek az első hozzászólóval, a jó megoldás,nem megfelelő magyarul!

2 éve

marci599

" és anyád mit szó ? " akár ez is lehetne xD

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.