"Do you have bread for lunch?"

Traducere:Tu ai pâine pentru prânz?

acum 4 ani

14 comentarii


AndreeaGeo8

Da dar cand pui intrebare la prezent regula este cu Do sau Does +S+vb

acum 4 ani

SabailaDan

Do pentru persoanele 1,2 sg si 1,2,plural Does pers 3 sg

acum 1 an

IndiraSinghRo
IndiraSinghRo

Uşor de zis greu de făcut

acum 1 an

ruxandrabacescu

Dc nu merge si " ai paine pentru masa de pranz?" ?

acum 3 ani

IuliaLanguage

Fiindca ai scris gresit.Se scrie doar prânz fara masa de .

acum 2 ani

buhafaina

Pai de ce nu e corect si "Ai pâine la pranz???

acum 1 an

damu900442

Merge si "pentru prinz".

acum 1 an

Stefan3793

Același lucru!!!!!!!!!

acum 1 an

EmiStefan3

-ai paine pentru pranz?

-poate ca am poate ca nu!☺

cu 4 luni în urmă

montaneugen

"Have you bread for lunch?" - nu asa e corect? Eu stiam ca verbele auxiliare isi formeza singure interogativul, fara ajutorul verbului to do.

acum 4 ani

MedeeaDobo

Nu!:-) Corect e: Do you have..... Sper sa iti fie de folos afirmatia mea studiata si corecta sa iti fi fost de folos. Medeea

acum 3 ani

IuliaLanguage

Medeea Doboș corect!

acum 2 ani

IuliaLanguage

Imi pare rau dar nu spui bine.

acum 2 ani

nicoleta29081997

Stiu ca intrebarea il are pe "do"

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.