1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We like birds, but we also l…

"We like birds, but we also like turtles."

Překlad:My máme rádi ptáky, ale také máme rádi želvy.

October 21, 2014

12 komentářů


fredegarus

Máme rádi ptáky, ale také želvy. Česky je věta také správně.

October 21, 2014

jp0wr3Dp

Sloveso "to like" neznamená nutně "mít rád", ale také "líbit se" nebo "vypadat/chovat se jako". Takže "líbí se nám ptáci" je stejně správně jako "máme rádi ptáky". Podobně "I love this writer" neznamená nutně "miluji toho spisovatele (a chci s ním žít)", ale spíš "mám rád tohoto spisovatele, líbí se mi jeho knihy" Překlad "Líbí se nám ptáci, ale také želvy" je úplně v pořádku.

December 5, 2017

JiHazucha

my /ženy/ máme rády ptáky, ale také želvy.

March 10, 2018

Vigosh

"Máme rádi ptáky, ale taky se nám líbí želvy." V češtině je tato věta daleko přijatelnější, než zopakovat 2x máme rádi. Angličtina přece na takovém místě nerozlišuje mít rád a líbit se?!

September 17, 2015

JanHenke3

Máme rádi ptáky, ale líbí se nám také želvy. Prosím o doplnění.

August 11, 2018

Penny853152

tak tohle zkouším už dlouho a pořád dokola - schválně, protože si myslím, že i taková věta je v češtině použitelná a srozumitelná. Máme rádi ptáky (chlubíme se svými andulkami), ale líbí se nám i želvy...…. rychle dodáme, protože si vzpomeneme, že známí chovají želvy...... Ale DUO odolává. :))))

August 13, 2018

AlmaMESTLO1

Proč se nemusí psát the před birds a turtles?Ála

November 6, 2018

kacenka9

protoze v mnoznem cisle se neuziva NEURCITY clen a ten je tady logictejsi nez clen urcity

November 6, 2018

kamaradmesic

"Máme rádi ptáky, ale mám rádi i želvy." Whyyyy not?

November 26, 2018

Související diskuse

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.