"We like birds, but we also like turtles."

Překlad:My máme rádi ptáky, ale také máme rádi želvy.

October 21, 2014

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


fredegarus

Máme rádi ptáky, ale také želvy. Česky je věta také správně.


JiHazucha

my /ženy/ máme rády ptáky, ale také želvy.


jp0wr3Dp

Sloveso "to like" neznamená nutně "mít rád", ale také "líbit se" nebo "vypadat/chovat se jako". Takže "líbí se nám ptáci" je stejně správně jako "máme rádi ptáky". Podobně "I love this writer" neznamená nutně "miluji toho spisovatele (a chci s ním žít)", ale spíš "mám rád tohoto spisovatele, líbí se mi jeho knihy" Překlad "Líbí se nám ptáci, ale také želvy" je úplně v pořádku.


JanHenke3

Máme rádi ptáky, ale líbí se nám také želvy. Prosím o doplnění.


Penny853152

tak tohle zkouším už dlouho a pořád dokola - schválně, protože si myslím, že i taková věta je v češtině použitelná a srozumitelná. Máme rádi ptáky (chlubíme se svými andulkami), ale líbí se nám i želvy...…. rychle dodáme, protože si vzpomeneme, že známí chovají želvy...... Ale DUO odolává. :))))


kamaradmesic

"Máme rádi ptáky, ale mám rádi i želvy." Whyyyy not?


Vigosh

"Máme rádi ptáky, ale taky se nám líbí želvy." V češtině je tato věta daleko přijatelnější, než zopakovat 2x máme rádi. Angličtina přece na takovém místě nerozlišuje mít rád a líbit se?!


AlenaMehrl1

Kde a v cem je rozdil od me odpovedi??? Mame radi ptaky,ale mame radi take zelvy? Mam dojem ,ze v 66 neumim cesky???


Nemesis_NaR

Problém není ve vašich znalostech češtiny, ale v systému, jakým DuoLingo funguje - VŠECHNY věty musí být ručně zapsány dobrovolníky a jsou tu i věty, které naráží na limit 3 tisíce českých překladů jedné anglické věty.

Takže poprosím používat tlačítko "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296


AlmaMESTLO1

Proč se nemusí psát the před birds a turtles?Ála


Planet002

Proč nemůže být, my máme rádi ptáci, ale také máme rádi želvy? Ptáky nebo ptáci je stejný ne?


tatka_
Mod
Plus

Chudák vaše učitelka češtiny.
ptáci je 1. a 5. pád
ptáky je 4. a 7. pád

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.