1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is not a doctor yet."

"She is not a doctor yet."

Çeviri:O henüz bir doktor değil.

October 21, 2014

13 Yorum


Orhan633

Yet sadece olumsuzlarda kullanılıyor


Gkhan154450

Olumsuzlarda ve sorularda kullanılır


MustafaBayramHAS

Henüz yerine şu an olmaz mı


sevda462031

kelimelerin uzerine bastiginizda cevirisi cikiyor


Rojhat13

yet = henüz anlamına gelmiyor mu dedim olmadı


zahra_TR

Bu zarflar neye göre cümle sonunda yada yardımcı fiilin sonunda yer alıyor? bilen varsa ve beni aydınlatabilirse müteşekkir olurum


afatsuM.H.K

Zarflar Türlerine göre cümlenin başında, ortasında veya sonunda kullanılabiliyor


NurettinFa

Still ve yet'in farkı nedir?


gomnigato

O demediğiniz için kimin henüz bir doktor olmadığı anlaşılmıyor ..


selvernaz

Yet cümlelerin sonunda daima kullanılır


HelinVarol1

Not olumsuz bir kelime


gamzeuak1

Yet=halbuki değil mi???


AzizTuhan

Ya Allah aşkına insanın hevesini kaçırmayın ya otomatik düzeltme yeti net yaptı bir harfden yanlış vermeyin ya eğlenceli olsun dşye giriyoruz hevesimizi kırmayın lütfen ya diğer yorumlara bakıyorum benim gibi düşünen çok kişi var

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.