"No, we are going to resolve this."

Çeviri:Hayır, biz bunu çözümleyeceğiz.

4 yıl önce

6 Yorum


alican.dem

resolve ile solve in farkı nedir sözlüğe baktım aynı şeyler yazıyor sadece resolveye bikaç anlam daha yazmış

3 yıl önce

riverislan

Solve cozumlemek, resolve unda cozumlemek anlami var ancak yaygin kullanilan anlami kesin karar vermek,azmetmek

11 ay önce

SHT1888

Hayır,bunu biz çözümleyeceğiz , kabul edilmedi.

3 yıl önce

SHT1888

Hayır bunu biz çözümleyeceğiz ,yanlış kabul ediliyor? Neden?

3 yıl önce

MehmetRezan

"Düzelteceğiz"

3 yıl önce

AslhanHaro

Resolve karar vermek anlamında neden olmuyor?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.