Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sen modern sanat hakkında ne düşünüyorsun?"

Çeviri:What do you think of modern art?

3 yıl önce

4 Yorum


emrbaba

of yerine about kullanılsa veya what do you think yerine what are you thinking kullanılsa olmaz mı acaba?

3 yıl önce

umuttomucco

Of yerine about kullanabilirsiniz, fakat think istisna anlamlar dışında şimdiki zamanda kullanılmaz.

3 yıl önce

MajorHealing

What do you think about of modern art? dedim kabul etmedi :/

8 ay önce

doganthefalcon

Yazıklar olsun. 40 yıllık İngilizim, about kullanıyoruz kabul etmiyor. Oh God damn it :)

1 ay önce