"Sen modern sanat hakkında ne düşünüyorsun?"

Çeviri:What do you think of modern art?

4 yıl önce

9 Yorum


emrbaba
emrbaba

of yerine about kullanılsa veya what do you think yerine what are you thinking kullanılsa olmaz mı acaba?

4 yıl önce

umuttomucco

Of yerine about kullanabilirsiniz, fakat think istisna anlamlar dışında şimdiki zamanda kullanılmaz.

4 yıl önce

MajorHealing

What do you think about of modern art? dedim kabul etmedi :/

1 yıl önce

doganthefalcon

Yazıklar olsun. 40 yıllık İngilizim, about kullanıyoruz kabul etmiyor. Oh God damn it :)

6 ay önce

Fatih775404

what do you think about the modern art neden yanlış ?

2 ay önce

turulkorkm2

About u kabul etmiyor

1 yıl önce

drasarac1
drasarac1

Modern art dan ônce the kullanilamaz mı

4 yıl önce

ADYavi

Of kullanmadim.onu unuttum ama modern sanat derken belli olan bir seyi sordugumuz icin the kullandim program of yerine the kullandim sanki.oysaki of kullanmayi unuttum.yani of kullanmayi unutmasam think of the yazssaydim program yine yanlis dermiydi.

2 yıl önce

ummiyegurlen

Modern art 'tan önce the kullanımı yanlış olmamalı konuşmanın öncesi bilinmiyor burada.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.