"Sen modern sanat hakkında ne düşünüyorsun?"

Çeviri:What do you think of modern art?

4 yıl önce

4 Yorum


emrbaba

of yerine about kullanılsa veya what do you think yerine what are you thinking kullanılsa olmaz mı acaba?

4 yıl önce

umuttomucco

Of yerine about kullanabilirsiniz, fakat think istisna anlamlar dışında şimdiki zamanda kullanılmaz.

3 yıl önce

MajorHealing

What do you think about of modern art? dedim kabul etmedi :/

11 ay önce

doganthefalcon

Yazıklar olsun. 40 yıllık İngilizim, about kullanıyoruz kabul etmiyor. Oh God damn it :)

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.