1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My friend plays the violin a…

"My friend plays the violin at church."

Çeviri:Benim arkadaşım kilisede keman çalar.

October 22, 2014

6 Yorum


alican.dem

"A violin" olmasi gerekiyo. Yoksa trrcumesi "kemani calar" olmasi lazim


Selcen_Ozturk

müzik aletlerine özgü bir istisna bu, the ile kullanılırlar genelde anlamda bile


cerenren

Hayir , keman burda belirli bi nesne bence the olmasi gayet normal


yyildirim02

At the church neden degil.


Yaar873404

the violin , the gerekli mi bu cümlede


taegodv

Arkadaşının çaldığı keman belirlenmiş bir obje. Ayrıca müzik aletleri the yapısı ile kullanılır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.