1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "The lunch starts in a minute…

"The lunch starts in a minute."

Переклад:Цей обід починається за хвилину.

October 22, 2014

7 коментарів


yulya1224

Обід починається за хвилину.


t.en.uk.0

Це приємна новина.. Смачного!


BogdanYaro1

А просто сказати: "обід почнеться за хвилину" вже не правильно. Ви серйозно?!!!


VeronikA251708

Чому правильна відповідь розпочнеться( will start). я написала Розпочинається, чомусь виявилося що неправильно....


julmiko

Є правило, що якщо ми кажемо про те, що відбувається за розкладом у майбутньому, то в англійській мові замість will пишеться дієслово у теперішньому часі, тобто stars а не will star


dirtyk2

Ти мав на увазі starts бо stars це зірки


svit80

Чому артикль a?Чому не the minute?Ми ж знаємо,що ми говоримо саме про цю,останню хвилину перед обідом?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати