"Édesanyám elvisz engem a moziba."

Fordítás:My mother takes me to the cinema.

3 éve

6 hozzászólás


tien761

miért nem kell az "away" szó?

3 éve

kecsek
kecsek

Mert a take to-ban benne van hogy valahova visz. A take away az -helyre vonatkozva- elvisz valahonnan.

3 éve

tien761

Köszi! :)

3 éve

GborBoldiz

Hy. miért kell a bring-et többesszámba tenni? "My mother brings me to the cinema?"

3 éve

tien761

Ez nem többesszám, csak egyes szám harmadik személy. Ilyenkor pedig mindig teszünk az ige végére "s"-t.

3 éve

GborBoldiz

Köszi :)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.