1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей охоронець біжить за цим …

"Цей охоронець біжить за цим хлопчиком."

Переклад:The guard runs after the boy.

October 22, 2014

12 коментарів


IgorLuk

"за цим хлопчиком" це як біжить доганяє його....чи біжить після нього (тобто біжуть разом: хлопчик перший, а охоронець другий) ???


Misteros_Kokosos

Дуже хороше питання, прошу адміністрацію виправити це. Неможливо дати правильної відповіді..


terkross

Потрібне корегування цього речення.


O.Yevhen

Це речення вирване з контексту. Для чого корегування?... нас просто вчать правильно будувати речення, зрозуміти як можна, а як ні... це ж не твір читаємо ;)


Myishko

-Не зрозуміло з перекладом , адже дослівно виходить : "Цей охоронець біжить ПІСЛЯ цього хлопця" . Навіть перекладач видає "After" - це "після" .


1Oleg_Oleg1

чому перед охоронцем не можна поставити артикль "a"? на скільки я знаю, то перед професіями ЗАВЖДИ ставлять вище згаданий артикль.


Nordry

У даному реченні просто підкреслюється, що саме цей охоронець біжить за цим хлопчиком (це якщо дивитись саме на англійський оригінал). Але взагалі якби йшлося про якусь ситуацію, в якій (один із, будь-який) охоронець біжить за хлопчиком, тоді, звісно, можна вжити "а". На мою думку, саме англійський варіант був першоджерелом для завдання, тому у завданні неозначений артикль і не приймається.

А щодо Вашого твердження, що перед професіями завжди ставиться неозначений артикль, так це ж стосується:

а) саме назв професій (а у даному реченні під "охоронцем" мається на увазі саме людина, а не рід діяльності);

б) речень накшталт "He is an engineer", "He works as an actor" тощо (в них слово, що позначає професію не є підметом, а неозначений артикль "а" у цих випадках ставиться не церез те, що має якийсь стосунок до професії, а підкоряючись правилу, згідно якого після дієслова "to be" безпосередньо перед іменником(!) завжди вживається неозначений артикль). :)


1Oleg_Oleg1

Можливо, Ви і маєте рацію, але я все одно не розумію, тому що я вчив, що перед професіями не в залежності від випадку потрібно ставити артиклі a/an, тому що a/an походить від слова one, тобто вживається, коли предмет 1 із багатьох.

В данному випадку предмет ( тобто охоронець ) згадується вперше - перша причина поставити a.

Друга причина: навіть якщо мають на увазі окрему людину, все одно ця людина являється охоронцем, а охоронців у світі багато, тому знову ж я б поставив артикль a.

Ще хотів додати, що якщо і Ви теж маєте рацію, я б все одно додав варіант із артиклем a, тому що, на мою думку, це теж один із правильних варіантів. P.S. Як вчила мене моя математичка: "намагайтесь знайти декілька рішень однієї задачі"=))


Nordry

Не сперечаюся з приводу того, що варіант з "а" теж можна додати, хоча у реченні без контексту і важко сказати, вперше чи не вперше згадується хтось чи щось. Але саме це і робить даний варіант цілком прийнятним :) З приводу названої Вами другої причини, як я вже казала, неозначений артикь завжди вживається саме з назвами професій, а не з людьми, яких ці професії позначають. У останньому випадку ми цілком маємо право конкретизувати, якщо йдеться саме про певного представника даної професії:

"Alice is studying to become а doctor (назва професії). Аліса вчиться, щоби стати лікарем.",

але

"The engineer works for my father's company. (Цей) інженер працює на компанію мого батька"/

"I need an engeneer for my project. Мені потрібен інженер (один з багатьох) для мого проекту" (тут маємо не професію, а саме людей, які є представниками даної професії). :)


1Oleg_Oleg1

ще б якось пояснити це викладачу=) дякую


Nordry

Будь ласка :) Удачі з викладачем! :)


art7ber

Просто жахливий переклад!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.