"Masz telefon."

Tłumaczenie:You have a cellphone.

4 lata temu

6 komentarzy


KalinaK1

cellphone moim zdaniem oznacza telefon komórkowy

3 lata temu

btk12014

Co jest źle w "you have got a phone"?

4 lata temu

MateuszKon2

Kiedy jest have got, a kiedy samo have?

3 lata temu

annjoop

Jeżeli czasownik have użyty jest w znaczeniu posiadania czegoś, to może zostać zastąpiony przez have got. Jedyną rolą „got” w tych przypadkach jest nadanie rytmu wypowiedzi. Moim zdaniem lepiej więc używać have got w przypadku krótszych zdań. W sytuacji, w której have jest czasownikiem wyrażającym akcję nie może on zostać zastąpiony przez have got. Ponadto have got nie używa się w formie czasu przeszłego,

3 lata temu

Sylwek.Jagla

a dlaczego '' you have a phone'' jest zle?

3 lata temu

mojja

czego wstawia się przed rzeczownikiem "a" ?????

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.