Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On jest między tobą a mną."

Tłumaczenie:He is between you and me.

3 lata temu

9 komentarzy


akasha806

Dlaczego nie zaliczyło mi He is between me and you?

2 lata temu

IwonaPorwi

Bo mialo być you and me, zła kolejność

9 miesięcy temu

KlaudiaKie12

Kolejność zdania

10 miesięcy temu

IwonaPorwi

Oreo

9 miesięcy temu

adam408998

Ale kto

3 lata temu

SzulcJan

He is between us - też powinno być dobrze?

3 lata temu

kepisty89

He is between me and you means the same in fact ;)

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Poza tym warto dodać, że w języku angielskim ze względów grzecznościowych najpierw wymieniamy inne osoby, a siebie dopiero na końcu. Z tego powodu inny szyk jest nienaturalny.

3 lata temu

pkrysiak

Znaczy to samo, ale tylko w kategorii pozycji ludzi w przestrzeni.

Ale już rozpatrując szyk wyrazów w zdaniu, to nie jest to samo.

3 lata temu