"The boys want food."

Traducere:Băieții vor mâncare.

October 23, 2014

7 comentarii


AndaDea

"Baietii vreau mancare" De ce nu este corect? Want=vor,vrei vreau...sau nu?

October 23, 2014

nicoleta12345678

Pentru ca vreau este la persoana I nr singular si vor este la persoana III a nr plural si amandoua verbe sunt la tompul prezent

October 27, 2014

FuckYou286363

Ehh

July 18, 2015

CLETimi

Pentru ca ,,vreau'' e la singular,iar ,,vor'' e la plural,ca si ,,baietii'',care este tot la plural,asa ca ,,vreau'' e incorect iar ,,vor'' este corect. Si in plus, ,,Baietii vor macare'' suna mai bine decat ,,Baietii vreau mancare''! Fi mai silitoare la ora de română!Invata mai mult!!!!!!!!!!

June 5, 2017

CLETimi

Da,want inseamna vor,vreau,vrei,dar depinde si de propozitie.

June 5, 2017

FuckYou286363

Nu imi mergea nici mie

July 18, 2015

FuckYou286363

Dar merge aculea

July 18, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.