Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The boys want food."

Traducere:Băieții vor mâncare.

acum 3 ani

7 comentarii


AndaDea

"Baietii vreau mancare" De ce nu este corect? Want=vor,vrei vreau...sau nu?

acum 3 ani

nicoleta12345678

Pentru ca vreau este la persoana I nr singular si vor este la persoana III a nr plural si amandoua verbe sunt la tompul prezent

acum 3 ani

FuckYou286363

Ehh

acum 3 ani

CiciuLucia1

Pentru ca ,,vreau'' e la singular,iar ,,vor'' e la plural,ca si ,,baietii'',care este tot la plural,asa ca ,,vreau'' e incorect iar ,,vor'' este corect. Si in plus, ,,Baietii vor macare'' suna mai bine decat ,,Baietii vreau mancare''! Fi mai silitoare la ora de română!Invata mai mult!!!!!!!!!!

acum 1 an

CiciuLucia1

Da,want inseamna vor,vreau,vrei,dar depinde si de propozitie.

acum 1 an

FuckYou286363

Nu imi mergea nici mie

acum 3 ani

FuckYou286363

Dar merge aculea

acum 3 ani