1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Please go away!"

"Please go away!"

Çeviri:Lütfen uzaklaş!

October 23, 2014

23 Yorum


sawashian

‘Lütfen defol‘ dedim͵ kabul etmesi gerekirdi ki insan nazikçede ‘defol‘ diyebilir ;))

December 20, 2015

emre1024

Uzaklaş lutfeni niye kabul etmiyor anlamadim

December 27, 2014

DedektifNi1

Çünkü ilk olarak " please " kullanmış . Ayrıca aynı anlama gelse de bence duolingo ' nun TEK HATASI da bu zaten :)

May 18, 2017

oscarx11

Lütfen uzak dur da kabule diliyor olmalı.

August 6, 2015

jzlcdh

"Lütfen uzak dur" demek "Please STAY away" acaba?

October 8, 2015

DedektifNi1

Kabul edilse yanlış olurdu . Çünkü uzak dur "orada kal, ama uzakta dur . " anlamına gelir . Fakat uzaklaş " buradan git . " anlamına gelir .

May 18, 2017

acemipan-izmir

emin değilim ama "lütfen yoluna git" demek doğru olmalı.

July 25, 2016

HulyaCakka

lutfen disari cik! dogru olmali degil mi?

September 9, 2016

ZeynepSude85

O zaman please go out olurdu

May 6, 2017

abdurrahim989534

Kafalar pırıl pırıl . Sana birisi uzaklas dese dişari cik dedigini zannedeceksin heralde

August 24, 2017

Kastamonu374

lütfen defol olmuyor mu :D translatede defolup gitmek yazıyor :D

June 21, 2017

Halilbrahi472384

Go out

April 1, 2016

MehmetCoku10

Leave us

April 25, 2016

MorukYasin

lütfen uzaklara git dedim kabul etmedi niyeyse...

July 12, 2016

Roza92915

Tamam uzaklaşıyorum

September 2, 2016

Dr.choji

Uzaklaş lütfen yazdım doğru olmadı ama neden?

October 24, 2016

hatininhayalleri

Devrik cümleler kabul edilmiyor.

November 21, 2016

VarusBey

sesi yazıcaksınız çevirisni değil insanoğulları

October 27, 2016

sinembicakci

Lütfen git buradan

December 2, 2016

Ne-Swizzle

Aklıma Larry moment geldi :")

July 19, 2017

ismailcema3

Lüften git başımdan mış doğrusu. Please go out of my head değil o :)

August 24, 2017

bar216385

lütfen git burdan

October 3, 2017

AliAlizde

Lutfen uza=lutfen uzaga git aynı şeyler:)

August 25, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.