1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Eu vreau sucul fără zahăr, v…

"Eu vreau sucul fără zahăr, vă rog."

Traducere:I want the juice without sugar, please.

October 23, 2014

7 comentarii


Mirimia88y

Eu am scris i want the juice whitout sugar si imi da gresit


Lucasepicgamer

pt ca trebuia sa zici la final please


montaneugen

Nu era vorba ca dupa prepozitie se pune substantivul cu articol?" ...without the sugar...". Asa am scris eu si mi-a dat raspuns gresit


BZ92BAV

E articulat 'sucul' , nu 'zahar'. The juice without sugar.


svt_Teodora

Te uiti si in propoziția din română dacă cuvântul este articulat sau nu


Lucasepicgamer

am scris aceasi chestie si mia dat gresit

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.