"We have not said that."

Çeviri:Biz onu söylemedik.

4 yıl önce

10 Yorum


emretekman

Biz öyle demedik şeklinde olabilir mi bu cümle?

3 yıl önce

cemhakan1

O zaman like that olması gerekirdi galiba

3 yıl önce

Mert3102

Anlam ayni anlami katiyor ama bu ceviri daha doğru olur

9 ay önce

11DirkKuyt

yavaş okurken resmen sad diye okuyor düzeltin.

2 yıl önce

dijitalite

"Biz söylemedik" gibi çevirsek!

3 yıl önce

NurettinFu1

böyle söylemedik olmaz mı?

2 yıl önce

mrv603410

Olmaz. That var !

1 yıl önce

Ozlemankara

"Biz demedik onu" yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

arhan588

Bu kelimede have olmasaydı acaba nasıl bir cümle kurmamız gerekirdi

1 yıl önce

MuratBirol2

sad diyor resmen

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.