Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Am I a man?"

Traducere:Eu sunt un bărbat?

0
acum 3 ani

21 de comentarii


MironDaniel

De ce se scrie "am i" in loc de "i am" ?

8
Răspunde1acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că la interogativ se schimbă ordinea între subiect și verb. Citește aici.

30
Răspundeacum 3 ani

RalucaStan15

Esti super ca sti atat de multe

2
Răspundecu 11 luni în urmă

andrei700833

Pentru ca a învățat foarte bn. You no?

3
Răspundecu 9 luni în urmă

tatugabrie3

Dar este foarte usor...

0
Răspundecu 3 luni în urmă

ClaudiuTru1

De ce nu merge linkul de referinţă?

1
Răspundecu 5 luni în urmă

Wethelp

Scuza-ma, fantomitzah, dar nu este corect raspunsul chiar si fara diacritice? Poate un filtru de diatrice pus in setariile aplicatiei ne-ar fi de ajutor. Sunt vechiul tau prieten, TuEstiBun, sper ca nu mai uitat :)

0
Răspundeacum 1 săptămână

PricopElen

Pentru că este o įntrebare.

2
Răspundeacum 2 ani

Valeria487997

De ce nu se poată sa incerc inca o dată

3
Răspundeacum 1 an

andrei700833

' đďđďđďđďđďđďđđď ď

3
Răspundecu 9 luni în urmă

TarynAuror

Ce ciudat

2
Răspundeacum 2 ani

Lavinia683963

Nu e ciudat

2
Răspundecu 11 luni în urmă

Jinx465393

Voineadenisa,te rog frumos ca comentariile tale sa fie despre subiect,acest loc este ca sa ajuti ceilalti jucatori nu sa vorbesti de ce suntem noi romini.Deecsemplu eu sunt din anglia

2
Răspundeacum 2 ani

Lavinia683963

De exemplu

2
Răspundecu 11 luni în urmă

catalin7285

Wtf Voinea denisa esti ciudata

2
Răspundeacum 1 an

JuniorulLu

Dacă sunteți pe tel şi apăsați pe cuvintele: Am I a man? Vă dă treaucerea: Sunt eu un bărbat? E corect şi sunt eu un bărbat? La fel şi pe tadletă sau leptop. Doar că pe leptop pui mousul pe cuvânt.

2
Răspundecu 9 luni în urmă

DanielfanM

Ok. Mrs.

1
Răspundecu 9 luni în urmă

JuniorulLu
2
Răspundecu 9 luni în urmă

Lavinia133744

Cand este intrebarea se schimba schimba exemplu: You are-Are you?

1
Răspundecu 8 luni în urmă

tatugabrie3

Da

0
Răspundecu 3 luni în urmă

LaviniaGra6

Am i a man se scrie asa pentru ca este o întrebare

1
Răspundecu 6 luni în urmă