1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Am I a man?"

"Am I a man?"

Traducere:Eu sunt un bărbat?

October 23, 2014

29 de comentarii


MironDaniel

De ce se scrie "am i" in loc de "i am" ?


fantomitzah

Pentru că la interogativ se schimbă ordinea între subiect și verb. Citește aici.


RalucaStan15

Esti super ca sti atat de multe


andrei700833

Pentru ca a învățat foarte bn. You no?


tatugabrie3

Dar este foarte usor...


RahelaCird

Nu chiar asa de unsor daca nu sti


ClaudiuTru1

De ce nu merge linkul de referinţă?


Leopluset

Scuza-ma, fantomitzah, dar nu este corect raspunsul chiar si fara diacritice? Poate un filtru de diatrice pus in setariile aplicatiei ne-ar fi de ajutor. Sunt vechiul tau prieten, TuEstiBun, sper ca nu mai uitat :)


RahelaCird

Da nici eu nu am stiut dar am observat ca asa este bine


DAVIDRhodan7

Nu vine niciun Räspuns, dece microfonul lipsește.


PricopElen

Pentru că este o įntrebare.


Sabina52526

Pentru ca atunci cand intrebi se pune verbul inaintea pronumelui


Carmen487997

De ce nu se poată sa incerc inca o dată


JuniorulLu

Dacă sunteți pe tel şi apăsați pe cuvintele: Am I a man? Vă dă treaucerea: Sunt eu un bărbat? E corect şi sunt eu un bărbat? La fel şi pe tadletă sau leptop. Doar că pe leptop pui mousul pe cuvânt.


Lavinia133744

Cand este intrebarea se schimba schimba exemplu: You are-Are you?


LaviniaGra6

Am i a man se scrie asa pentru ca este o întrebare


DavidBarto449659

De ce ai asa putine vietii si de ce se incarca asa de greu?


RahelaCird

De oarece este o intrebara


Valeria101081

Eu scriu corect si imi apare ca nu e corect....de ce ? Aplicatia e un pic defecta


GheorgheLu12

Sunt eu un baiat ? Nu e corect ? Nu suna asa rau.. :)


magda607925

De ce repet la nesfîŕșt Am i a girl sau am l a man?


andrahosu

Eu sunt un barbat e o AFIRMATIE nu o INTREBARE. Am I a man e o INTREBARE nu o AFIRMATIE

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.