"Am I a man?"

Traducere:Eu sunt un bărbat?

acum 4 ani

35 de comentarii


MironDaniel

De ce se scrie "am i" in loc de "i am" ?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru că la interogativ se schimbă ordinea între subiect și verb. Citește aici.

acum 4 ani

RalucaStan15

Esti super ca sti atat de multe

acum 1 an

andrei700833

Pentru ca a învățat foarte bn. You no?

acum 1 an

tatugabrie3

Dar este foarte usor...

cu 7 luni în urmă

RahelaCird

Nu chiar asa de unsor daca nu sti

cu 2 luni în urmă

ClaudiuTru1

De ce nu merge linkul de referinţă?

cu 9 luni în urmă

Wethelp

Scuza-ma, fantomitzah, dar nu este corect raspunsul chiar si fara diacritice? Poate un filtru de diatrice pus in setariile aplicatiei ne-ar fi de ajutor. Sunt vechiul tau prieten, TuEstiBun, sper ca nu mai uitat :)

cu 4 luni în urmă

RahelaCird

Da nici eu nu am stiut dar am observat ca asa este bine

cu 2 luni în urmă

PricopElen

Pentru că este o įntrebare.

acum 3 ani

RADUDUMITR5

Se scrie intrebare PricopElena

acum 2 ani

Lavinia683963

Se scrie întrebare RADU DUMITRU BOGDAN

acum 1 an

RADUDUMITR5

Pentru ca e o intrebare MironDaniel 1993

acum 2 ani

Valeria487997

De ce nu se poată sa incerc inca o dată

acum 1 an

andrei700833

' đďđďđďđďđďđďđđď ď

acum 1 an

TarynAuror

Ce ciudat

acum 2 ani

Lavinia683963

Nu e ciudat

acum 1 an

Jinx465393

Voineadenisa,te rog frumos ca comentariile tale sa fie despre subiect,acest loc este ca sa ajuti ceilalti jucatori nu sa vorbesti de ce suntem noi romini.Deecsemplu eu sunt din anglia

acum 2 ani

Lavinia683963

De exemplu

acum 1 an

catalin7285

Wtf Voinea denisa esti ciudata

acum 1 an

JuniorulLu

Dacă sunteți pe tel şi apăsați pe cuvintele: Am I a man? Vă dă treaucerea: Sunt eu un bărbat? E corect şi sunt eu un bărbat? La fel şi pe tadletă sau leptop. Doar că pe leptop pui mousul pe cuvânt.

acum 1 an

DanielfanM

Ok. Mrs.

acum 1 an

JuniorulLu
acum 1 an

Lavinia133744

Cand este intrebarea se schimba schimba exemplu: You are-Are you?

acum 1 an

tatugabrie3

Da

cu 7 luni în urmă

LaviniaGra6

Am i a man se scrie asa pentru ca este o întrebare

cu 10 luni în urmă

RahelaCird

Da

cu 2 luni în urmă

Alexandra572327

Exact

cu 1 lună în urmă

Adelina679498

No ,i am a girl

cu 3 luni în urmă

RahelaCird

De oarece este o intrebara

cu 2 luni în urmă

CovaVlada

Un barbat

acum 3 ani

StiweDeveloper

Da cind si in ce situatie se da intrebarea?

acum 3 ani

Denisa192331

Nu am spus nik am apasat ca nu pot folosi microfonul si mia dat corect

acum 3 ani

RADUDUMITR5

Se scrie nimic denisa

acum 2 ani

voineadenisa

V-ati intrebat vreodata de ce suntem romani si nu francezi,spanioli sau altii?va spun eu de ce fiindca asa au fost si parintii nostri tot romani cand au facut sex.

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.