"I do not have much time."

Μετάφραση:Δεν έχω πολύ χρόνο.

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


jeanprendiville

Is πολύ here the M acc. of πολύς?

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

You can see the declination here, when πολύς is an adjective:

http://11dim-evosm.thess.sch.gr/online/glossa/orthpoly/

As adverb the word πολύ is not declined.

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Πολλή ώρα;

πριν από 3 χρόνια

tasos2014

(Δεν έχω αρκετό χρόνο) γιατί είναι λάθος?

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή θα ήταν στα αγγλικά "I don't have enough time".
enough = αρκετό
much = πολύ

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.