"I do not have much time."

Μετάφραση:Δεν έχω πολύ χρόνο.

October 23, 2014

6 σχόλια


jeanprendiville

Is πολύ here the M acc. of πολύς?

October 23, 2014

glavkos

You can see the declination here, when πολύς is an adjective:

http://11dim-evosm.thess.sch.gr/online/glossa/orthpoly/

As adverb the word πολύ is not declined.

October 24, 2014

jeanprendiville

Πολλή ώρα;

November 27, 2014

tasos2014

(Δεν έχω αρκετό χρόνο) γιατί είναι λάθος?

December 8, 2015

ssurprize

Επειδή θα ήταν στα αγγλικά "I don't have enough time".
enough = αρκετό
much = πολύ

December 9, 2015

vasi4907

Εγώ δεν έχω αρκετό χρόνο, Πού είναι το λάθος;

January 22, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.