Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I do not have much time."

Μετάφραση:Δεν έχω πολύ χρόνο.

0
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


jeanprendiville

Is πολύ here the M acc. of πολύς?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

You can see the declination here, when πολύς is an adjective:

http://11dim-evosm.thess.sch.gr/online/glossa/orthpoly/

As adverb the word πολύ is not declined.

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Πολλή ώρα;

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

tasos2014

(Δεν έχω αρκετό χρόνο) γιατί είναι λάθος?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Επειδή θα ήταν στα αγγλικά "I don't have enough time".
enough = αρκετό
much = πολύ

3
Απάντηση1πριν από 2 χρόνια