Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I sing tomorrow."

Çeviri:Ben yarın şarkı söylerim.

0
3 yıl önce

23 Yorum


ahm3tkara

signle karıştırdım lanet olsun :D

10
Cevap ver3 yıl önce

Evrox

bugün üşendim yarın şarkı söylerim :-)

7
Cevap ver3 yıl önce

Bilginer78

ingilizcenin bu kısmı bize garip... yapı olarak sanki geniş ama anlam gelecek zamanda ...

4
Cevap ver3 yıl önce

egeninefesi03

Ben yarın şarkı söyleyeceğim manasına gelmez mi

3
Cevap ver3 yıl önce

Broccoflower

Will kullanmadan gelecek zaman yapabiliyor muyuz?

1
Cevap ver3 yıl önce

Kulakless
Kulakless

Gelecek zaman sadece "will" ve "going to" ile mümkün. Zaten bu cümle de şekil olarak gelecek zaman değil.

0
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Yarın gelecek zaman olmuyorsa gerisini düşünmek bile istemiyorum.

0
Cevap ver2 yıl önce

Kulakless
Kulakless

"Şekil olarak" demişim, anlam olarak değil.

0
Cevap ver2 yıl önce

tugce877102

Sanirim will veya going to kullanilmamasinin nedeni 'eger gelecek zamanda plan iceren seylerden bahsediyorsak will veya going to kullanamiza gerek yoktur' yani bunu soyleyen kisi bir yerde sarkicilik yapiyor ve arkadasina schedule undan bahsediyor. Ornegin ben ogrenciyim ve arkadasima ' i have class tomorrow' diyebiliyorum. Baska turlu grammer olarak yanlis.

1
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

"i have class tomorrow" zaten -acak/-ecek içermiyor. Çünkü "yarın dersim var." demek oluyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

Begm245210

Sing song değilmiydi şarkı söylemek ?

1
Cevap ver3 yıl önce

efecanefe

l will sing tomorrow deseydi olurdu.

0
Cevap ver3 yıl önce

ordufaruk

Neden sing s takisi gelmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

bunyaminkandemir

S takısı "he, she, it" den sonra gelir

1
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Niye "will" veya "going to/gonna" gelmedi açıklanmalı.

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Birkaç kez karşıma çıktı bu tomorrow cümleyi tam olmasada future tense leştiriyor gibi

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Geniş zamanda yarın hakkında bahsediliyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

Elanur628445

ben yarın söylerim dedim olmadı sing in sadece söylemek anlamı da var

0
Cevap ver2 yıl önce

gulbudak

tek yarın imzalarım diyen benım herhalde

0
Cevap ver2 yıl önce

sadun9
sadun9

Tomorrow gelecek zaman gibi gozukuyor fakat cumle anlami yarin sarki soyleyecegini kesin olarak belirtmiyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

TheSaintMan

Ya aynisini yazdim kabul etmedi

0
Cevap ver2 yıl önce

idilb1
idilb1

Şimdi anlamadığım şey şu. Türkçe de anlam kayması diye bir olay var evet ama bu İngilizcede mümkün mü? Yani yarın oraya gelirim derken anlamı gelecek ama biçim bakımından geniş zaman oluyor. Bu dilde de mi öyle bir şey var yoksa gelecek zamanda işler planlanır ve söylenirken ( örnek; I will come tomorrow./I am going to come tomorrow.) mu demeliyiz yoksa I come tomorrow da olur mu?

0
Cevap ver1 yıl önce

evurucuel

"Yarın şarkı söylerim" de kabul edilmeli

0
Cevap ver7 ay önce