"I sing tomorrow."

Çeviri:Ben yarın şarkı söylerim.

4 yıl önce

23 Yorum


ahm3tkara

signle karıştırdım lanet olsun :D

4 yıl önce

Evrox

bugün üşendim yarın şarkı söylerim :-)

3 yıl önce

Bilginer78

ingilizcenin bu kısmı bize garip... yapı olarak sanki geniş ama anlam gelecek zamanda ...

3 yıl önce

egeninefesi03

Ben yarın şarkı söyleyeceğim manasına gelmez mi

3 yıl önce

Broccoflower

Will kullanmadan gelecek zaman yapabiliyor muyuz?

3 yıl önce

Kulakless
Kulakless

Gelecek zaman sadece "will" ve "going to" ile mümkün. Zaten bu cümle de şekil olarak gelecek zaman değil.

3 yıl önce

Turker90

Yarın gelecek zaman olmuyorsa gerisini düşünmek bile istemiyorum.

3 yıl önce

Kulakless
Kulakless

"Şekil olarak" demişim, anlam olarak değil.

3 yıl önce

tugce877102

Sanirim will veya going to kullanilmamasinin nedeni 'eger gelecek zamanda plan iceren seylerden bahsediyorsak will veya going to kullanamiza gerek yoktur' yani bunu soyleyen kisi bir yerde sarkicilik yapiyor ve arkadasina schedule undan bahsediyor. Ornegin ben ogrenciyim ve arkadasima ' i have class tomorrow' diyebiliyorum. Baska turlu grammer olarak yanlis.

3 yıl önce

Turker90

"i have class tomorrow" zaten -acak/-ecek içermiyor. Çünkü "yarın dersim var." demek oluyor.

3 yıl önce

Begm245210

Sing song değilmiydi şarkı söylemek ?

3 yıl önce

efecanefe

l will sing tomorrow deseydi olurdu.

3 yıl önce

ordufaruk

Neden sing s takisi gelmedi

3 yıl önce

bunyaminkandemir

S takısı "he, she, it" den sonra gelir

3 yıl önce

Turker90

Niye "will" veya "going to/gonna" gelmedi açıklanmalı.

3 yıl önce

ferdi48130

Birkaç kez karşıma çıktı bu tomorrow cümleyi tam olmasada future tense leştiriyor gibi

2 yıl önce

ferdi48130

Geniş zamanda yarın hakkında bahsediliyor.

2 yıl önce

Elanur628445

ben yarın söylerim dedim olmadı sing in sadece söylemek anlamı da var

2 yıl önce

gulbudak

tek yarın imzalarım diyen benım herhalde

2 yıl önce

sadun9
sadun9

Tomorrow gelecek zaman gibi gozukuyor fakat cumle anlami yarin sarki soyleyecegini kesin olarak belirtmiyor.

2 yıl önce

TheSaintMan

Ya aynisini yazdim kabul etmedi

2 yıl önce

idilb1
idilb1

Şimdi anlamadığım şey şu. Türkçe de anlam kayması diye bir olay var evet ama bu İngilizcede mümkün mü? Yani yarın oraya gelirim derken anlamı gelecek ama biçim bakımından geniş zaman oluyor. Bu dilde de mi öyle bir şey var yoksa gelecek zamanda işler planlanır ve söylenirken ( örnek; I will come tomorrow./I am going to come tomorrow.) mu demeliyiz yoksa I come tomorrow da olur mu?

1 yıl önce

evurucuel

"Yarın şarkı söylerim" de kabul edilmeli

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.