A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like winter."

Fordítás:Szeretem a telet.

3 éve

5 hozzászólás


IzabellaSz2

Az I like úgy tanultam, én szeretem,VAGY én kedvelem. Mi az oka,hogy hol elfogadják,hol nem?

3 éve

Tarnai
Tarnai

Szerintem is jó a "Kedvelem a telet", bár nekem modorosnak tűnik. Ha jelentetted, talán már elfogadja a Bagoly.

2 éve

IzabellaSz2

Sajnos válaszra sem méltatnak,írhattam volna a szeretem igét is,de próbálok változatos válaszokat adni,ha az nem zavarja a mondat jelentését.

2 éve

Tarnai
Tarnai

Igazából az számít, ha tudod, hogy jól írtad. Én meg értékelem választékosságra való törekvésed.

2 éve

IzabellaSz2

Köszönöm a biztatást,ahogy elnézem min.egy korosztályba tartozunk,a tanulás oka pedig az értelem karbantartása.

2 éve