"On uczy się dniem i nocą."

Tłumaczenie:He studies day and night.

4 lata temu

10 komentarzy


Efka90

Dlaczego nie uznaje 'learns' :|

4 lata temu

RafalMajewskiPL
RafalMajewskiPL

Już zalicza

3 miesiące temu

yuioyuio
yuioyuio

You have to study in order to learn.
Study oznacza proces nauki, a learn efekt tego procesu, czyli nauczenie się.

4 lata temu

sobmar
sobmar

Chyba nie do końca, bo mówi się "I am learning English", czyli uczę się angielskiego. Więc "learn" nie zawsze musi oznaczać efekt, ale też sam proces uczenia się.

3 lata temu

FalixR
FalixR

"He is learning english" trzeba przetłumaczyć "On naucza się angielskiego"?

3 lata temu

Viciu1a

OJT

3 lata temu

Limal88

'yuioyuio' poraz kolejny sie wymadrzasz znajomoscia regulek i niczym wiecej. Skoro learn znaczy ze sie uczylem i sie tego nauczylem to jak z tego zdania wywnioskowalas ze sie nie nauczylem tego czego sie uczylem caly dzien i noc? nie mozesz tego wywnioskowac wiec odpowiedz z uzyciem slowa learn tez powinna byc uznana za poprawna. Boooom! madrala poskromiona!

2 lata temu

Karol270017

Dzięki tej mądrali sporo już zaoszczędziłem na korepetycjach ;)

2 lata temu

Sweet_Rabbit

Napisałam: ,,He studies at day and at night" i nie zostało zaliczone. Proszę o wytłumaczenie.

1 rok temu

MynameKika
MynameKika

Sesja is coming. :D

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.