1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We are on stage."

"We are on stage."

Переклад:Ми на сцені.

October 24, 2014

9 коментарів


v.korchynskyi

Ми на стадії/етапі?


SergioRuido

We are in (a/the) stage...


r.yakoviv

"Ми є на сцені" - неправильно?


TanyaKul087

чому не сприймає: ми Є на сцені?


zoomout

Ми - на сцені. Тире замінює "є". Тобто "Ми є на сцені" також вірно, але не дуже звично.


WUra13

Де артикль?


M8nM4

"Ми є на сцені"??? Хіба не правильно???


system7nik

А чи може сприйматися сцена і як подія тобто at stage?


AndriiChukur

Чому без артикля? Адже сцени можна порахувати...

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати