"I felt tired."

Tłumaczenie:Poczułem się zmęczony.

October 24, 2014

12 komentarzy


czykki

A poczułem zmęczenie? ?

November 14, 2014

netis7

tak napisałem i jest OK

June 13, 2016

buskes76

znaczenie to samo acz będąc drobiazgowym byłoby to chyba; "Poczułem zmęczenie" - "I felt fatigue", gdyż "tired" jest tu tylko i wyłącznie przymiotnikiem, w innych zdaniach może być też czasownikiem w formie 2 i 3 ale nie rzeczownikiem, rzeczownik "zmęczenie" - fatigue, tiredness, weariness ...
[tak nawiasem "tire" - (czasownik w 1 formie) zmęczyć (się), ... (rzeczownik) opona, ... ]

May 14, 2018

netis7

Rzeczywiście, rzeczowniki na -ed raczej się nie kończą. Sens zdania pozostaje taki sam ale gramatycznie to nie jest poprawne. A słowo tire jak napisałeś, w rzeczowniku występuje tylko jako opona.

May 31, 2018

janusz1956

wersji "doczepili" tylko jedną możliwośc....

December 29, 2014

KrzysztofB232414

jak by było : "czułem zmęczenie " ?

October 24, 2014

Hania-20042004

aha widzę, że pierwsza osoba dotyczy tylko mężczyzn bo jak widać napisanie ,,Poczułam się zmęczona'' jest błędem.

May 7, 2017

AntoniJew

Dlaczego słyszę I sold

August 9, 2016

Amelkapi

Nie wiem...... ( nas się pytasz?? )

November 28, 2017

UrszulaKop4

No gratulacje ...gzie tu jest blad prosze a zaliczenie tej odpowiedzi

February 9, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.