"Are the animals Spanish?"

Fordítás:Az állatok spanyolok?

October 24, 2014

11 hozzászólás


jujuka9

Yes. And they are dancing salsa. :)

October 24, 2014

leslie1952

No, they are don't dancing salsa, because that is cuban. They are dancing flamenco.

November 5, 2014

tothcila

No, they aren't dancing salsa, because that is cuban. They are dancing flamenco.

November 6, 2014

LszlUgrai

Az állatoknak van nemzetisége?

August 1, 2016

justreka

Fura ez a mondat...:') Sztem nincs...

July 5, 2017

Rvinger

German sheppard for example . :)

May 30, 2017

jujuka9

:)) A salsa valóban kubai! :) Köszi a helyreigazításokat. Csak az éberségeteket teszteltem. :)))

November 6, 2014

StTnde

Oké, pihenjetek! :-)

January 26, 2016

MZs1977

And they play football in the Athletico Madrid...

February 5, 2015

espontapon1

Az ilyen hülye mondatokat nem lehet normálisan forditani!!!

July 9, 2017

Mickey719886

Are there animals in Spain ? Vannak spanyolországban állatok ?

February 4, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.