A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Are the animals Spanish?"

Fordítás:Az állatok spanyolok?

3 éve

10 hozzászólás


jujuka9

Yes. And they are dancing salsa. :)

3 éve

leslie1952

No, they are don't dancing salsa, because that is cuban. They are dancing flamenco.

3 éve

tothcila
tothcila

No, they aren't dancing salsa, because that is cuban. They are dancing flamenco.

3 éve

jujuka9

:)) A salsa valóban kubai! :) Köszi a helyreigazításokat. Csak az éberségeteket teszteltem. :)))

3 éve

LszlUgrai

Az állatoknak van nemzetisége?

2 éve

justreka
justreka

Fura ez a mondat...:') Sztem nincs...

1 éve

Rvinger

German sheppard for example . :)

1 éve

StTnde
StTnde

Oké, pihenjetek! :-)

2 éve

MZs1977
MZs1977

And they play football in the Athletico Madrid...

3 éve

espontapon1

Az ilyen hülye mondatokat nem lehet normálisan forditani!!!

1 éve