1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I import cheese."

"I import cheese."

Fordítás:Sajtot importálok.

October 24, 2014

14 hozzászólás


retepagr

Behozok sajtot.Ezt nem fogadta el??!!!Most beküldtem ide, de hogyan tudom jelezni hibaként?


MNZsuzska

a "mondat megbeszélése" mellett van egy "hiba bejelentése" fül is, ott tudod jelezni


jurajmik

Sajtot hozok be. Ezt elfogadta.


-Redemptio

Àjem porcsîzt lehet érteni ..àj import csîz helyett.


Neirda00

egyetértek veled


liszt.daniel

Tipikus passziv mondat. A tárgyon van a hangsúly nem rajtam. Kár hohy itt a passziv szerkezetet nem fogadja el.


karak74

Szerintem ez sem magyarul, sem angolul nem szenvedő szerkezet. (Szenvedő szerkezet --> "passive voice") Hogy miért látom így? Van cselekvő. (én). Persze a magyar nyelv a szenvedő mondatot is cselekvőbe teszi, méghozzá T/3 alakban.


Szalokimarton

mi az az importálás?


Maminti.

Árú/termék külföldről való behozatala (ha komolyan kérdezted)


KlaudiaKec1

NA erre vagyok en is kivancsi


Silverbea

" importálok be sajtot" Ezt írta ki megoldásnak, az általam írt "importálom a sajtot" helyett! ????


karak74

Kedves Beatrix! Zavarba hoztad a baglyot. Mindenekelőtt, bár a mondatod furának tűnik, de nem tartom helytelennek. Két országfő beszélget:

  • Vannak kiadásaid?

  • Persze! Most csak egyet mondok. Importálom a sajtot.

Tehát van hozzá környezet. Ha javaslod, esetleg beveszik. Mellesleg, bár nincs jelentősége, de sejtem, milyen logikával hozta össze a bagoly az Importálok be sajtot. mondatot.


Silverbea

Köszönöm, meggyőző a magyarázatod! :)


Harga

"Importálom a sajtot." Nem rossz mondat, de szerintem Maminti két éve már jól leírta, hogy az így lenne: "I import the cheese."

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.