1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They pay."

"They pay."

Çeviri:Öderler.

October 24, 2014

28 Yorum


fursoy

Beyler I ,you ,we ,theyde s takısı gelmez he she it gelir mesela he pays me I pay he


nevin421102

Onlar öder değil mî? Öder ler kısa kesmiş


Waterboy23

Onlar 'öderler' diye düzeltti ama doğrusu benim yazdığım gibi onlar 'öder' olmayacak mı hacı , lisede o kadar dil bilgisini boşa mı gördük . -,-


dogadoga2

Çok fark etmiyor ikisi de olur


esamet2

They pay diyon they onlar pay öder birleştir öderler


Sena489773

Aynn ikiside olur


Krykrkc86

Onlar öder : özne-yüklem uyuşmazlığından kaynaklanan anlatım bozukluğudur. Günlük konuşmamızda -ben dahil olmak üzere- "onlar öder" desek de, dil bilgisine göre doğru kullanımı "onlar öderler" şeklindedir.


BralumCaepor

Onlar öder anlatım bozukluğu değildir, eğer özne insansa. İnsan harici varlıklardan bahsederken yüklemi çoğul kullanmak anlatım bozukluğudur.


ebru960918

Bazen bu kadinin ne dediğini gerçekten tam olarak anlayamıyorum kac kez dinledim play diyor sandım ya


EminYurtgl

konuya bakarsan anlarsin bence


cansu795978

Oderler dediginde s takisi olmuyomu .?


esamet2

Hayır they olduğu için gerek yok


Nazmzsoy

Bunu yapamayan varmı hala


AliSivri3

Onlar öder veya öderler söylemeniz gerekmektedir.Dolayısıyla onlar ödemiş veya onlar ödeyicekler. Kelimeleri yanlış ifadedir.


aylin360749

Bir yanlislik var bakilsin pls


Kaanlingo

Onlar ödedi degilmiydi?biri bna cvp versin ltfn


zkanz3

Geniş zaman fiil s takısı almış. Senin dediğin geçmiş zaman


SportMeister

Ödedi geçmiş zaman olur


esamet2

Hayır öderler


zkanz3

İkiside olur çünkü anlam aynı anlamak önemli


Talip839004

Onu bunu bilmem ama ben ödemem arkadaş kim öderse ödesin


NAZO462552

Uzatmaya gerek yok Onlar öderler dersek neyi olduğunu da yazmamız gerek


azra930405

Çok kolay hepsi


Berna80658

Dogru soyledim yanlis dedi


mahmut443214

Genel olarak "Onlar öder." Değil mi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.