A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"In these pants"

Fordítás:Ebben a nadrágban

3 éve

10 hozzászólás


moncsy2000

MIért nem jó neki az 'abban' kifejezés!?

3 éve

EnikBudai

Mert ez a közelre mutató névmás nem pedig a távolra. "Ebben a nadrágban."

3 éve

patyo60

gatya pls

3 éve

undubundu

egy kérdés: miből állapítom meg h több nadrágra gondolt e vagy csak egyre?

3 éve

lesliekol

a mutató névmásból. A nadrág eleve többes szám mivel két szára van

2 éve

Zsuzska453356

Ebben a mondatban a mutató névmás is többes szám: these = ezek! Miért nem "In this pants"?

1 hónapja

vasvariistvan

Nem lehet ebből a mondatból megállapitani, hogy egy, vagy több nadrágról van-e szó.

2 hónapja

Subarufan2002

Hmmm my ding ding dong

2 éve

Sztankay54

A gyors (természetes) és a lassítot szöveg mást mond .A gyorsban a szülöket lehet érteni a lassúban a nadrágot.Ez így valahogy nem tuti.

2 éve

erigaga

Alsonadragok miert nem jo?

3 hónapja