1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea mănâncă mâncare."

"Ea mănâncă mâncare."

Traducere:She eats food.

October 25, 2014

6 comentarii


patrick.6923

De ce la mancare zice cate o data eat ..si dupa eats?


codrinn_

"eat" nu înseamnă "mâncare" ci "a mânca", iar tu îl găseşti sub forme diferite deoarece în limba engleză la persoana a III-a, timpul prezent, verbul primeşte "s" sau "es".
"mâncare" se traduce "food"


AcidGrl

verb la pers a 3a. She, it he ETC


DmyVlc

De ce nu este corect "She eats meal" Ca au fost propoziții in care la mancare se trduce cu meal sau food.


AvaKCh

It would be so cool to be one of the people in this discussion who an speak such good Romanian!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.