Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea mănâncă mâncare."

Traducere:She eats food.

0
acum 3 ani

4 comentarii


-PatrickWolf-

De ce la mancare zice cate o data eat ..si dupa eats?

1
Răspundeacum 3 ani

codrinn_

"eat" nu înseamnă "mâncare" ci "a mânca", iar tu îl găseşti sub forme diferite deoarece în limba engleză la persoana a III-a, timpul prezent, verbul primeşte "s" sau "es".
"mâncare" se traduce "food"

1
Răspundeacum 3 ani

-PatrickWolf-

Mersi !

1
Răspundeacum 3 ani

PsycoMonst

Nu ma aude aplicatia!

0
Răspundeacum 1 an