1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The church is very beautiful…

"The church is very beautiful."

Překlad:Ten kostel je překrásný.

October 25, 2014

7 komentářů


Filomena.Prvni

Zkusila jsem: "Ten chrám je překrásný." a plechovka nevzala. Můžete namítnout, že "chrám" = "cathedral". Toto slovo však spíše v ČJ znamená "katedrála" či "velechrám". Katedrála v českém pojetí (jedná se o katedrály katolické) je něco jako vyznamenání (uděluje papež) - povýšení chrámu na katedrálu.

Pro učící se doplnění: Pohanský chrám je "temple" (kupříkladu světoznámý a úchvatný Pantheon v Římě /pův. r. 27 př. Kr./) a "minster" je středověký chrám u kláštera (jak říká slovník) - tedy v gotickém stylu.

May 10, 2018

martas

proc.mi system vyhodnocuje chybu, kdyz mam vetu spravne??

July 20, 2015

Nemesis_NaR

Jseš-li si jistý, že tvá odpověd je správně, ale nebyla uznána, tak poprosíme o použití tlačítka "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

Nejseš-li si jistý, tak napiš do diskuze dotaz se svým překladem a my ti řekneme, jestli se to tak taky dá říct. Bo ted nevidíme, co jsi napsal a tak nemůžeme vědět, jestli to opravdu bylo správně.

July 20, 2015

Bagetos

Odpověď spravna , jen ve slove ,,krásný,, jsem napsal bez carek a neuznano .

September 24, 2015

Nemesis_NaR

Nemyslím si, Duo na diakritiku kašle. Spíš tam byl ještě někde zašitý překlep nebo jiná chyba

September 24, 2015

Vladim995107

Proč nemůže být "Ten kostel je překrásný." ?

May 26, 2018

Jitka686704

Proč ne: ten kostel je velmi krásný??

February 12, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.