1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The church is very beautiful…

"The church is very beautiful."

Překlad:Ten kostel je překrásný.

October 25, 2014

9 komentářů


Filomena.Prvni

Zkusila jsem: "Ten chrám je překrásný." a plechovka nevzala. Můžete namítnout, že "chrám" = "cathedral". Toto slovo však spíše v ČJ znamená "katedrála" či "velechrám". Katedrála v českém pojetí (jedná se o katedrály katolické) je něco jako vyznamenání (uděluje papež) - povýšení chrámu na katedrálu.

Pro učící se doplnění: Pohanský chrám je "temple" (kupříkladu světoznámý a úchvatný Pantheon v Římě /pův. r. 27 př. Kr./) a "minster" je středověký chrám u kláštera (jak říká slovník) - tedy v gotickém stylu.


martas

proc.mi system vyhodnocuje chybu, kdyz mam vetu spravne??


Nemesis_NaR

Jseš-li si jistý, že tvá odpověd je správně, ale nebyla uznána, tak poprosíme o použití tlačítka "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

Nejseš-li si jistý, tak napiš do diskuze dotaz se svým překladem a my ti řekneme, jestli se to tak taky dá říct. Bo ted nevidíme, co jsi napsal a tak nemůžeme vědět, jestli to opravdu bylo správně.


Bagetos

Odpověď spravna , jen ve slove ,,krásný,, jsem napsal bez carek a neuznano .


Nemesis_NaR

Nemyslím si, Duo na diakritiku kašle. Spíš tam byl ještě někde zašitý překlep nebo jiná chyba


Vladim995107

Proč nemůže být "Ten kostel je překrásný." ?


Jitka686704

Proč ne: ten kostel je velmi krásný??


Lada970291

Preklad by měl být Ten kostel je velmi krásný anebo nejkrásnější. Very s adjektivem ve třetím stupni. Nebo velmi krásný, což duolingo nebere. Beautyful už samo o sobě znamená krásný nebo překrásný. Takže Ten kostel je velmi (very) krásný (beautyful) by měl být akceptovaný překlad, stejně jako Ten kostel je překrásny. What about you, Duolingo?


VeSom

Jak se prosím řekne 'velmi krásný' když very beautiful to podle Dua není?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.