1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have to forget it!"

"You have to forget it!"

Fordítás:El kell felejtened!

October 25, 2014

11 hozzászólás


skinny1124

"FORGET IT!" ....IT! ezt! azért vont le pontot, mert odaírtam, h. "ezt"


budai.doc

Egyfelől ez tárgyas ige, így angolban kell a tárgy, de magyarul a nélkül is értelmes, másfelől az "it" nem mutatónévmás, ezért "az"-nak fordítandó. Bár a DUO e tekintetben egyáltalán nem következetes.


Arika777

El kell felejtsd miért nem felel meg


EnikLrincz

Mert helytelen. Vagy El kell hogy felejtsd, vagy El kell felejtened.


Oldmanus

"Felejtsd el"?


PuxlerPeter

Kár, hogy nem fogadja el


FerencCzup

Osztom az előttem szólók véleményéit !


miklos44

A robot kisasszony a gyors angol kiejtésnél lenyeli a mondat végi "it"-t.


Harga

Nem csak a robot, sokan mások is.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.