"Eu sunt un bărbat fără o femeie."

Traducere:I am a man without a woman.

October 25, 2014

12 comentarii
Această discuție este blocată.


Liviu147301

Scriu bine si nu imi ia raspunsul!


BejinariuB1

Când este MAN și când MEN ?


killmepls-

"man" înseamnă bărbat iar "men" înseamnă bărbați asa e și la woman, "woman" înseamnă femeie și "women" înseamnă femei deci când se refera la un singur bărbat se spune "man" iar când se refera la mai mulți bărbați se spune "men"


TonY_PLayZ

Man e singular (barbat) Men e plural (barbati)


CinVasile7

când se adaugă 'the' ?


killmepls-

"the" se adaugă când spunem de exemplu "the man" care înseamnă "bărbatul". "Man" simplu înseamnă "bărbat". "Woman"="femeie" si "the woman"="femeia". Mai pe scurt e articulat când folosim "the". Alte exemple: "the chair"="scaunul" ("chair"=scaun) "the apple"="mărul" ("apple"=măr") "the child"="copilul" ("child"="copil") "the girl"="fata" ("girl"="fată") și tot așa! Sper că v am ajutat.


florance.

Tastatura blocata la respunsul corect


florance.

Deblocati raspunsul corect nu poate fi folosit


MereskaDan1

De ce este greşit răspunsul?


MereskaDan1

Nu verificați răspunsurile acestea


MereskaDan1

Da am scris corect şi mi-ați scris accelaşi rāspuns pe care l-am scris şi eu.


MereskaDan1

Da am scris corect şi mi-ați scris accelaşi rāspuns pe care l-am scris

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.