Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like winter."

Çeviri:Ben kışı severim.

0
3 yıl önce

19 Yorum


gulenzek

"Kış mevsimi hoşuma gider." çevirisi doğru olmalıydı.

1
Cevap ver3 yıl önce

cemre4606

Bende denedim dogruu cikti

0
Cevap ver2 yıl önce

ismail616733

Kış mevsimi severim niye kabul etmedi

1
Cevap ver2 yıl önce

tcnarj

'I like the winter' dersek anlam nasıl değişiyor?

1
Cevap ver2 yıl önce

Sinan_Simsek

"Ben soğuğu severim " de doğru olmalı.

1
Cevap ver1 yıl önce

Khmzx

O zaman "I like cold" olurdu. Winter "soğuk" anlamı taşımıyor, "kış" anlamı taşıyor.

0
Cevap ver1 yıl önce

orzan1

I kelimesini tam algilamiyor buna bir çözüm bulun

0
Cevap ver2 yıl önce

bahadirturkan

kıştan hoşlanırım

0
Cevap ver2 yıl önce

nehars

Kış gibi demek için ne diyecez ?

0
Cevap ver2 yıl önce

Merve636434

Like the winter

0
Cevap ver2 yıl önce

ozgur_karagul

kışı beğenirim niye olmuyor yaa

0
Cevap ver2 yıl önce

ozridvan

"kış mevsimini severim" doğru bir çeviriydi.

0
Cevap ver2 yıl önce

elifnr9

ben kışı seviyorum diye yazdım

0
Cevap ver2 yıl önce

IzzettinEf
IzzettinEf

kışları severim olmuyor yani helal...

0
Cevap ver2 yıl önce

Rftyklmz
Rftyklmz

winter is coming

0
Cevap ver2 yıl önce

yaslaan

vintır is gaming

0
Cevap ver1 yıl önce

kmltrk07

i dont like

0
Cevap ver1 yıl önce

telat4

ben kışı severim=i like the winter ben kış severim=i like winter olmalı değil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

sancaktepe24

ben kışı severim. başka türlü yazılıyormu bilmiyorum.siz bana sordunuz ben'de yazdım,siz yanlış diyorsunuz.

0
Cevap ver10 ay önce