1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Μίλα στο τηλέφωνο με τη γιαγ…

"Μίλα στο τηλέφωνο με τη γιαγιά σου!"

Μετάφραση:Talk on the phone with your grandmother!

October 25, 2014

5 σχόλια


Paul525072

Speak to the phone with your grandmother γιατί δεν ειναι σωστό


jaye16

Γιατί σημαίνει "μιλήστε με το τηλέφωνο..."

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo

1.Χρησιμοποιήστε τις "Drop-Down HINTS" δηλαδή περάστε τον κέρσορα πάνω από τη λέξη που θέλετε να μεταφράσετε και θα εμφανιστεί μια λίστα μεταφράσεων. Πρέπει πάντα να χρησιμοποιείτε την κορυφαία λέξη.

Mε αυτόν τον τρόπο θα γνωρίζετε πάντα ποιες λέξεις πρέπει να χρησιμοποιείτε για τη μετάφραση.

2.Διαβάζετε πάντα τα σχόλια που υπάρχουν πριν δημοσιεύσετε το δικό σας σχόλιο.

3.Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας. Αυτό θα μας βοηθήσει επίσης να αποκλείσουμε τυχόν τεχνικά προβλήματα με την πρόταση.

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ .

TTroK6VC

Why not speak???


jaye16

Speak on the telephone with your grandmother!

Speak on the phone with your grandmother!

Είναι ήδη αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας. Επομένως, εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, αυτό σημαίνει ότι είχατε ένα λάθος.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

  • Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..

  • Μην περιμένετε να να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μερικές λέξεις. Χρειαζόμαστε ολόκληρη την πρόταση.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.