Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Ogłaszam to."

Tłumaczenie:I announce that.

3 lata temu

7 komentarzy


ulala771

Nie moze byc I announce it ?

3 lata temu

marysiasawo

Mi uznało taką odpowiedź

3 lata temu

WeronikaR3

Tak samo jak mi

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Tak, i DL to akceptuje

2 lata temu

sebzwo

"I declare it" powinno też być akceptowane

2 lata temu

ka.de83
ka.de83

W innym ćwiczeniu angielskie zdanie brzmiało właśnie tak: I announce that. Dlaczego w drugą stronę nie uznało tłumaczenia?

2 lata temu

adonis1234567

Jaki to czas przeszly

1 rok temu