"Mulțumesc, pa!"

Traducere:Thank you, bye!

October 25, 2014

18 comentarii
Această discuție este blocată.


hacker_md

thanks,bye ar trebui acceptat deoarece nu e iti multumesc


Irina272872

Nu...teoarece thanks inseamna mersi iar thank you mulțumesc


Andrei353523

Multumesc si mersi sunt sinonie si cind zici , mersi pa , ai in vedere multumesc si atit paka


AndreiBulgaru

De ce nu se accepta si "thanks, bye"?


rzvn_01

"Thanks" înseamnă mersi, iar "thank you" înseamnă mulțumesc.


Giada_flamingo

Da, dar merge și thanks


Neleatelic

Am scris "thank you bye" Fără virgulă și e gresit, serios?


ana13521

Da scri coret si nu acepta


Ema325723

Am scris corect si mi-a dat gresit


Ionutzuuu

De ce nu se accepta si thanks,bye???este la fel


Whybal

Este aberant, mulțumesc = mersi care vine de la franțuzescul "merci" . Când traduci din franceză in română merci nu spui mersi.


SecretCode1

De ce nu este corect si goodbye


CarmenNico4

Pentru ca goodbye inseamna la revedere


Giada_flamingo

Goodbye înseamnă ,,la revedere"


andra.ciun

Fiindca goodbye inseamna la revedere si noi avem pa care se traduce bye


DrganDanie

mersi 1. familiar mulțam mulțumesc surse: DEX '09 DEX '98 DLRLC DN etimologie: limba franceză merci surse: DEX '84 DEX '75 DN

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.