"Benim ceketlerim"

Çeviri:My coats

3 yıl önce

15 Yorum


Kenan2013

my jacket diyebiliriz ama kabul etmiyor

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Cümlede çoğul isim kullanılmış: "my jacketS"

11 ay önce

ynstek

Jacket de diyebilirsiniz

2 yıl önce

AleynaERCA

Ya neden jacket degil

2 yıl önce

ErayUruk

Bende my coats yazdim ksbul etti

2 yıl önce

msalwayshungry

Arkadaslar ben mine yazdim ama olmadi nicin o da benim degil mi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Sağında bir isim kullanmayacaksak iyelik sıfatı olan "my" yerine, iyelik zamiri olan "mine" kullanmamız gerekir.

●"Ceketler BENİM." (TAM CÜMLE)
●(= The coats are MINE."

Oysa sorudaki cümlede "Benim ceketlerim" diyor. Yani,

●"... BENİM ceketlerim." (TAMLAMA)
●(= ... MY coats.)

11 ay önce

Eseryuksel09

Programa coat diye yuklemisler o yüzden jacket kabul etmiyor. Yapay zeka yok.

1 yıl önce

Kahraman19488

Cogul a dikkat etmedik

2 yıl önce

ardazelik344

jacket olmuyor coats yazın

1 yıl önce

nurbanu26

Jacket ile coats aynı anlamda oluyor

11 ay önce

Tue684395

my jacket diye de biliriz offf niye kabul etmiyo

1 yıl önce

faik95956

Mehmet. .5.Those coats. are. mine. .türkçesi. nedir.

1 yıl önce

faik95956

Jacket turkçesi nedir

9 ay önce

melisa462177

Benim ceketlerim diyo o zaman have veya has olması gerekiyo

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.